هیدئو کوجیما: بازی Death Stranding 2 شاهکار کارنامه من است
هیدئو کوجیما در مصاحبه جدید، بازی Death Stranding 2: On the Beach را شاهکار خود توصیف کرده و به تشریح دیدگاههایش درباره طراحی بازی و پروژههای آینده پرداخته است.

هیدئو کوجیما و شاهکار جدیدش
هیدئو کوجیما، سازنده مشهور بازیهای ویدیویی، در مصاحبهای با Wired بازی Death Stranding 2: On the Beach را "شاهکار" کارنامه هنری خود معرفی کرده است. او تأکید میکند که همیشه آخرین پروژهاش را بهترین اثر خود میداند و در حال حاضر این عنوان به بازی جدیدش تعلق دارد.
- کوجیما تعاملپذیری را مهمترین ویژگی بازیهای ویدیویی میداند
- معتقد است عشق سازنده به اثر و نحوه استفاده از قابلیتهای تعامل کیفیت بازی را تعیین میکند
- طراحی بازی باید به گونهای باشد که بازیکن احساس کشف و آزادی عمل داشته باشد
- بازی باید پس از پایان نیز بازیکن را به بازگشت ترغیب کند
- کوجیما علاقهمند به ساخت بازی در ژانرهای علمیتخیلی سخت، وسترن و تاریخی است
"برای من آخرین اثری که روی آن کار کردهام شاهکارم محسوب میشود" "مهمترین ویژگی بازیهای ویدیویی تعاملپذیری آنهاست"
استودیوی کوجیما پس از انتشار Death Stranding 2 در حال کار روی دو پروژه دیگر شامل بازی ترسناک OD و عنوان جاسوسی Physint است.




