برگر کینگ قصد دارد تعداد رستورانهای خود در چین را سه برابر کند
برگر کینگ برنامه دارد با مشارکت یک شرکت سرمایهگذاری چینی، تعداد شعبههای خود در چین را از ۱۲۵۰ به بیش از ۴۰۰۰ واحد تا سال ۲۰۳۵ افزایش دهد.

گسترش برگر کینگ در بازار چین
برگر کینگ قصد دارد با ایجاد یک مشارکت جدید با شرکت سرمایهگذاری CPE چین، تعداد رستورانهای خود در این کشور را طی دهه آینده سه برابر افزایش دهد. این برنامه با سرمایهگذاری ۳۵۰ میلیون دلاری همراه است و هدف نهایی رسیدن به بیش از ۴۰۰۰ شعبه تا سال ۲۰۳۵ میباشد.
- سرمایهگذاری ۳۵۰ میلیون دلاری توسط شرکت CPE
- افزایش شعبهها از ۱۲۵۰ به بیش از ۴۰۰۰ واحد
- حفظ ۱۷ درصد سهام توسط برگر کینگ
- رقابت با مکدونالدز و KFC در بازار چین
- فرصتهای بلندمدت در بازار غذاخوری چین
جاشوا کوبزا، مدیرعامل RBI: «چین یکی از هیجانانگیزترین فرصتهای بلندمدت برای برگر کینگ در سطح جهانی است» «این سرمایهگذاری نشاندهنده اعتماد ما به بازار چین است» این حرکت در شرایطی صورت میگیرد که برگر کینگ از زمان ورود به چین در سال ۲۰۰۵ نتوانسته است با رقبای اصلی مانند مکدونالدز و KFC که به ترتیب ۶۸۰۰ و ۱۲۶۰۰ شعبه دارند، رقابت کند.



