بازگشت مصرفکنندگان چینی پس از رکود طولانی خردهفروشی
مدیران برندهای غربی در چین با احتیاط نسبت به بهبود مخارج مصرفکنندگان در این بازار حیاتی پس از رکود طولانی ابراز امیدواری میکنند.

بهبود مخارج مصرفکنندگان در چین
مدیران ارشد برندهای غربی فعال در بازار چین، با احتیاط اما امیدوارانه نشانههایی از بهبود مخارج مصرفکنندگان در این بازار مهم را مشاهده میکنند. به گفته این مدیران، بازار چین پس از یک رکود طولانی در بخش خردهفروشی، در حال شتابگیری مجدد است.
- استفان دو لا فاوریه، مدیرعامل استی لادر، اعلام کرد: “حالوهوای مثبتی در حال شکلگیری است”.
 - بازار خردهفروشی چین پس از دورهای از رکود ناشی از مسائل مختلف اقتصادی، نشانههای بهبود را نشان میدهد.
 - برندهای لوکس و کالاهای مصرفی غربی از جمله شرکتهایی هستند که بهبود این بازار را از نزدیک دنبال میکنند.
 
“بازار در حال شتابگیری است” - این اظهارنظر مدیرعامل استی لادر نشاندهنده خوشبینی محتاطانه جامعه کسبوکار است.
این بهبود میتواند تاثیر مثبت قابلتوجهی بر نتایج مالی برندهای بینالمللی فعال در چین داشته باشد.
تگها:
چینبازار املاکخردهفروشیمدیران اجراییمخارج مصرفکنندهال وی ام اچشانگهایتام فوردآدیداسمدیر عامل