رونق خرید آنلاین در آفریقای جنوبی در برابر تقاضای ضعیف پایدار میماند
اشتیاق آفریقای جنوبی برای خرید پوشاک، غذا و یخچال به صورت آنلاین احتمالاً در برابر مصرف ضعیف مصرفکننده مقاومت میکند زیرا تجارت الکترونیک تا ۵۰٪ در سال آینده رشد میکند.

رشد تجارت الکترونیک در آفریقای جنوبی
رونق خرید آنلاین در آفریقای جنوبی با وجود مصرف ضعیف مصرفکننده ادامه مییابد و پیشبینی میشود که تجارت الکترونیک تا ۵۰٪ در سال آینده رشد کند. آنتونی تونشتروم، مدیرعامل گروه فوشینی، اعلام کرد که سرعت پذیرش آنلاین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در حالی که چهار سال پیش پیشبینی میشد فروش آنلاین هرگز بیش از ۱٪ نباشد، اکنون ۷.۴٪ از فروش این شرکت را تشکیل میدهد.
- رشد ۵۰٪ی تجارت الکترونیک در سال آینده پیشبینی شده است
- فروش آنلاین اکنون ۷.۴٪ از فروش گروه فوشینی را تشکیل میدهد
- همهگیری کووید-۱۹ نقش کلیدی در شتاببخشیدن به پذیرش آنلاین داشت
- خرید پوشاک، غذا و لوازم خانگی مانند یخچال محبوبترین کالاها هستند
- این روند علیرغم فشارهای اقتصادی بر مصرفکنندگان ادامه خواهد یافت
“سرعت پذیرش آنلاین واقعاً شروع به افزایش کرده است” – آنتونی تونشتروم
“چهار سال پیش، افراد میگفتند فروش آنلاین هرگز بیش از ۱٪ در آفریقای جنوبی نخواهد بود” – مدیرعامل گروه فوشینی
این رشد نشاندهنده تحول عمیق در رفتار مصرفکننده آفریقای جنوبی است که حتی در شرایط اقتصادی چالشبرانگیز به خرید آنلاین وفادار ماندهاند.
