هدف الزام میکند کارمندان با لبخند و رفتار دوستانه فروش را افزایش دهند
فروشگاه زنجیرهای هدف دستورالعمل جدیدی برای کارمندان صادر کرده که بر اساس آن باید با مشتریان لبخند بزنند، ارتباط چشمی برقرار کنند و آنان را راهنمایی کنند.

دستورالعمل جدید رفتار کارمندان هدف
فروشگاه زنجیرهای Target Corp دستورالعمل جدیدی برای کارمندان خود صادر کرده است که بر اساس آن باید با مشتریان رفتار دوستانهتری داشته باشند. این دستورالعمل که تحت عنوان “Minnesota Nice” شناخته میشود، کارمندان را ملزم میکند هنگامی که مشتری در فاصله ۱۰ فوتی آنان قرار میگیرد، لبخند بزنند، ارتباط چشمی برقرار کنند و با سلام یا دست تکان دادن با او ارتباط برقرار کنند. اگر مشتری به فاصله ۴ فوتی نزدیکتر شود، کارمندان باید از او بپرسند که آیا به کمک نیاز دارند یا روزشان چگونه گذشته است.
- افزایش فروش از طریق تعامل مثبت با مشتریان
- الگوبرداری از فرهنگ محلی مینهسوتا
- راهنمایی مستقیم برای رفتار در فاصلههای مختلف
- تأکید بر لبخند و برقراری ارتباط چشمی
- پرسش از نیازهای مشتری در فاصله نزدیک
“هدف به دنبال تقویت تجربه خرید با استفاده از رفتار دوستانه کارمندان است.”
این اقدام نشاندهنده تلاش شرکت برای بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش از طریق تعاملات انسانی مؤثر است.
