چرا خریداران چینی به جای لویی ویتون و گوچی، کالاهای لوکس داخلی را انتخاب میکنند؟
مصرفکنندگان چینی علاقهای به برندهای لوکس اروپایی و آمریکایی ندارند و در عوض برندهای لوکس داخلی با زیباییشناسی شرقی را ترجیح میدهند.

۳۰٪داغ
تغییر روند خریداران چینی
مصرفکنندگان چینی به سرعت در حال تغییر ترجیحات خود از برندهای لوکس سنتی اروپایی مانند LVMH و Gucci به سمت برندهای داخلی با سبک شرقی هستند. این تغییر نشاندهنده تحول عمیقتری در ذائقه و هویت مصرفکنندگان چینی است.
- زیباییشناسی شرقی و طراحیهای منحصربهفرد برندهای داخلی
- افزایش غرور ملی و تمایل به حمایت از تولید داخلی
- برندهایی مانند Laopu Gold و TO SUMMER که نماد هویت چینی هستند
- بازدید برنارد آرنو از برندهای چینی در شانگهای نشاندهنده اهمیت این بازار است
- کاهش علاقه به برندهای خارجی به دلیل تشویق به مصرف کالاهای داخلی




