تیکتاک شاپ وارد تجارت کالاهای لوکس با کیفهای ۱۱ هزار دلاری میشود
تیکتاک در حال گسترش بازار خود به بخش کالاهای لوکس است و کیفهای دستی گرانقیمت و ساعتهای هزاران دلاری را در TikTok Shop عرضه میکند.


در حال بارگذاری...
تیکتاک در حال تغییر استراتژی تجارت الکترونیک خود از یک بازار عمومی به مقصدی برای خریدهای لوکس است. این پلتفرم اکنون کیفهای دستی Hermes و Chanel با قیمتهای تا ۱۱,۰۰۰ دلار و کفشهای محدود همکاری Louis Vuitton و Nike را نمایش میدهد. همچنین ساعتهای Rolex و Cartier به مناسبت Black Friday به مجموعه اضافه شدهاند.
"ظهور کالاهای لوکس در TikTok Shop نشانه بلندپروازیهای در حال تکامل شرکت در حوزه تجارت الکترونیک است"
این تحول استراتژیک TikTok Shop را از تصویر قبلی به عنوان "فروشگاه مجازی ارزان" دور کرده و به سمت بازار luxury retail سوق میدهد.