گفتوگو با دیوید بسیوکی، مدیرعامل روبلاکس در پادکست بلومبرگ
مصاحبه با دیوید بسیوکی، بنیانگذار و مدیرعامل روبلاکس درباره نتایج چشمگیر سهماهه سوم و استراتژیهای رشد پلتفرم در بازار جهانی بازیهای ویدیویی.

گفتوگوی اختصاصی با مدیرعامل روبلاکس
پادکست بلومبرگ تاکس میزبان دیوید بسیوکی، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت روبلاکس بود که در آن به بررسی دستاوردهای سهماهه سوم شرکت و چشماندازهای آینده این پلتفرم پرداخت. بسیوکی اعلام کرد که پلتفرم آنها با سلامت بیسابقهای در حال رشد است و هدف بلندمدت آنها کسب ۱۰ درصد از بازار جهانی بازی است.
- سرمایهگذاریهای استراتژیک در اقتصاد سازندگان، عملکرد پلتفرم و کشف محتوا
- قدرت گسترده پلتفرم همراه با موفقیتهای ویروسی جدید
- اکوسیستم سازندگان سالمتر از همیشه
- حضور ویروسی بازیهای جدید در جذب کاربران
- توسعه اقتصاد مجازی به عنوان محور اصلی رشد
بسیوکی تأکید کرد: “نتایج سهماهه سوم پیشرفت فوقالعاده ما را به سمت هدف ۱۰ درصد از بازار جهانی بازی نشان میدهد.”
این مصاحبه توسط اد لادلو و کارولین هاید از بلومبرگ انجام شد و بر اهمیت سرمایهگذاری در اکوسیستم سازندگان تأکید گردید.
این گفتوگو نقش محوری روبلاکس در تحول صنعت بازی را برجسته میسازد و راهبردهای کلیدی این شرکت برای توسعه بینالمللی را تشریح میکند.
