دودژرز داینستی جدید: کسب و کار ورزش در پادکست بلومبرگ
تحلیل کسب و کار ورزش با تمرکز بر موفقیت تیم بیسبال دودژرز در سری جهانی و تأثیر اقتصادی آن در صنعت چند میلیارد دلاری ورزش

پادکست کسب و کار ورزش: ظهور دودژرز
این اپیزود به تحلیل موفقیت تیم دودژرز لس آنجلس در مسابقات سری جهانی بیسبال میپردازد. بازی پایانی با میانگین ۵۱ میلیون بیننده در آمریکا، کانادا و ژاپن پخش شد که بزرگترین مخاطب از سال ۱۹۹۲ محسوب میشود. حضور ستارههای ژاپنی مانند شوهی اوتانی و یوشینوبو یاماموتو به بینالمللی شدن این رقابتها کمک شایانی کرد.
- افزایش ۱۹ درصدی مخاطبان نسبت به سال گذشته
- حضور تیم تورنتو بلو جیز به عنوان تنها نماینده کانادا
- تحلیل اقتصادی از تأثیر رسانهای این رویداد
- مصاحبه با متخصصان صنعت ورزش شامل مربیان و بازیکنان سابق
- بررسی آینده کسب و کار بیسبال پس از این موفقیت
«سری جهانی امسال نشان داد که بیسبال همچنان یکی از پربینندهترین ورزشها در سطح جهانی است»
«حضور بازیکنان بینالمللی باعث جذب مخاطبان از کشورهای مختلف شده است»
این اپیزود به تحلیل جنبههای مختلف اقتصادی این موفقیت ورزشی میپردازد.
