پاکشوما کمپین خانه دلخواه را آغاز کرد؛ شانس برنده شدن یک خانه ۱۵ میلیاردی
کمپین خانه دلخواه پاکشوما با ارائه کد تخفیف ۱۰٪ برای خرید آنلاین یخچال و فریزر و قرعهکشی یک خانه ۱۵ میلیاردی پس از نصب موفق دستگاه تا پایان بهمن ۱۴۰۴ اجرا میشود.

کمپین خانه دلخواه پاکشوما
شرکت پاکشوما کمپین خانه دلخواه را از ابتدای سال ۱۴۰۴ تا پایان بهمن ۱۴۰۴ اجرا میکند. این کمپین با هدف تشویق خرید آنلاین یخچال و فریزر پاکشوما طراحی شده و به خریداران کد تخفیف ۱۰٪ ارائه میدهد. پس از نصب موفق دستگاه در بازه زمانی کمپین، خریداران بهصورت خودکار در قرعهکشی یک خانه ۱۵ میلیاردی شرکت داده میشوند.
- مسیر آنلاین خرید با یک سایت تعاملی آغاز میشود که کاربران سلیقه خود را مشخص میکنند
- دریافت کد تخفیف ۱۰٪ پس از احراز هویت و ثبت اطلاعات
- امکان خرید بدون ورود به قرعهکشی تنها با استفاده از تخفیف
- معیار اصلی شرکت در قرعهکشی تاریخ نصب موفق دستگاه است
"هدف این کمپین تشویق به تجربه خرید دیجیتال بینظیر برای خریداران است" "این ترکیب هم انگیزه خریداران آنلاین را تقویت میکند و هم شبکه فروش را پوشش میدهد"
این کمپین برای هر دو گروه خریداران آنلاین و حضوری طراحی شده و تأکید اصلی بر نصب موفق دستگاه تا پایان بهمن ۱۴۰۴ است.
