موتورولا با بازگشت به ریشههای ایمنی عمومی از عصر آیفون جان سالم به در برد
موتورولا سولوشنز پس از تفکیک کسبوکار تلفن همراه، با تمرکز بر ارتباطات حیاتی و فناوریهای امنیتی به شرکتی با ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار تبدیل شده است.

تحول موتورولا از نماد فرهنگ عامه به رهبر ارتباطات حیاتی
شرکت موتورولا سولوشنز با بازگشت به ریشههای اصلی خود در حوزه ارتباطات حیاتی، تحول چشمگیری را تجربه کرده است. در حالی که در دهه ۲۰۰۰ تلفنهای RAZR به نماد فرهنگ عامه تبدیل شده بودند، امروز این شرکت بر ارائه فناوریهای پیشرفته برای نیروهای امنیتی و اولین پاسخدهندگان متمرکز شده است.
- ارائه میکروفونهای مقاوم در برابر حرارت و بلندگوهای ویدئویی SVX برای آتشنشانان
- توسعه دوربینهای بدنپوش مجهز به هوش مصنوعی و فناوری شناسایی پلاک خودرو
- تبدیل به شرکتی با ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار پس از تفکیک کسبوکار تلفن همراه
"امروز لوگوی موتورولا بیشتر روی دستگاهی دیده میشود که روی سینه افسر پلیس نصب شده است"
این تحول استراتژیک موتورولا را به بازیگر اصلی در حوزه فناوریهای امنیتی و ارتباطات اضطراری تبدیل کرده است.


