آمریکاییهای خسته هزینه بیشتری برای فرار از کارهای روزمره پرداخت میکنند
شرکتها از مصرفکنندگانی که مشتاق محصولات کاهشدهنده کارهای خستهکننده زندگی هستند سوءاستفاده میکنند. محصولات لوکس مانند ماشینلباسشویی و اجاقهای پیشرفته مورد استقبال قرار میگیرند.

افزایش هزینههای آمریکاییها برای فرار از کارهای روزمره
شرکتها در حال سوءاستفاده از مصرفکنندگانی هستند که از تورم و نوسانات قیمت خسته شدهاند و مشتاق محصولاتی هستند که بتوانند برخی از کارهای خستهکننده زندگی را کاهش دهند. محصولات لوکس مانند ماشینلباسشویی-خشککن ترکیبی با قیمت ۲۰۰۰ دلار، اجاقهای پیتزاساز با قیمت ۱۷۰۰ دلار و کمدهای «استایلر» با قیمت ۱۸۰۰ دلار نمونههایی از این روند هستند.
- مصرفکنندگان از افزایش قیمتها و محاسبه مداوم هزینهها خسته شدهاند
- محصولات صرفهجویی در زمان و کاهشدهنده کارهای خانه مورد استقبال قرار میگیرند
- شرکتهایی مانند سامسونگ و جنرال الکتریک از این فرصت استفاده میکنند
- تمایل به پرداخت هزینههای بیشتر برای راحتی افزایش یافته است
- این روند نشاندهنده تغییر در الگوی مصرف در شرایط اقتصادی نامطمئن است
«مصرفکنندگان دیگر نمیتوانند: آنها از افزایش قیمتها خسته شدهاند، از شمردن هر دلار خسته شدهاند»
«آنها فقط میخواهند کمک کنند تا برخی از کارهای خستهکننده زندگی را کاهش دهند»
این پدیده نشان میدهد که در شرایط اقتصادی چالشبرانگیز، مصرفکنندگان به دنبال راهحلهایی برای کاهش فشارهای روزمره هستند و حاضرند برای راحتی بیشتر هزینه پرداخت کنند.




