بزرگترین شرکت زیبایی چین استراتژی رقابت با لورآل را تشریح کرد
پرویا اولین شرکت زیبایی چینی است که فروش بالای ۱۰ میلیارد یوان را گزارش کرده. بنیانگذار میلیاردر این شرکت اکنون به دنبال خرید برندهای اروپایی است.

استراتژی پرویا برای رقابت با لورآل
شرکت پرویا کازمتیکس به عنوان بزرگترین شرکت زیبایی چین، با گزارش فروش بیش از ۱۰ میلیارد یوان در سال گذشته، اولین شرکت چینی در این صنعت است که به این رقم دست یافته است. جونچنگ هو، بنیانگذار میلیاردر این شرکت، اکنون برندهای اروپایی را هدف گرفته تا حضور جهانی خود را گسترش دهد.
- حدود ۹۵ درصد از فروش پرویا از طریق پلتفرمهای آنلاین متعلق به علیبابا مانند تیمال و تائوبائو انجام میشود
- تمرکز بر گسترش از داروخانههای چینی و فروشگاههای معاف از مالیات به فروشگاههای زنجیرهای بزرگ
- هدف اصلی رقابت با غولهای غربی در صنعت زیبایی لوکس جهانی
«ما نمیخواهیم فقط پرویای چینی باشیم، میخواهیم پرویای جهانی باشیم» - جونچنگ هو
«در چین میگوییم وقتی آب از زمین مرتفعتر جاری میشود، رونق را با خود میآورد» - هو در اشاره به مجاورت با علیبابا
پرویا با اتکا به اکوسیستم عظیم تجارت الکترونیک علیبابا، رشد سریعی داشته و اکنون قصد دارد استراتژیهای دیجیتال موفق خود را به بازارهای جهانی گسترش دهد.




