ایلان ماسک درخواست دربهای برقی تسلا را داشت با وجود نگرانیهای ایمنی
مهندسان در طول توسعه مدل ۳ سدان نگرانیهای خود را در شرکت مطرح کردند. تنظیمکنندگان در سه قاره ایمنی دربهای برقی خودرو را بررسی میکنند.

دربهای برقی تسلا و نگرانیهای ایمنی
در سال ۲۰۱۶، تیمهای طراحی و مهندسی تسلا برای نهایی کردن مدل ۳، خودرویی که این شرکت را به ارزشمندترین خودروساز جهان تبدیل کرد، عجله داشتند. اما توسعه این خودرو با سوالاتی در مورد نحوه باز شدن دربها مواجه شد. مهندسان در داخل شرکت نگرانیهای ایمنی را در مورد دربهای برقی مطرح کردند، در حالی که ایلان ماسک بر استفاده از این طراحی اصرار داشت.
- تنظیمکنندگان در سه قاره ایمنی دربهای برقی خودرو را بررسی میکنند
- برخی طراحیها ممکن است خراب شده و مالکان را قفل کرده یا سرنشینان را داخل به دام بیندازند
- تصمیمات گرفته شده تقریباً یک دهه قبل اکنون عواقبی برای تسلا دارد
- مدل ۳ اولین خودروی بازار انبوه تسلا بود که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد
- توسعه این خودرو نشاندهنده تغییر تسلا از فروشنده niche به یک خودروساز جهانی است
"توسعه با سوالاتی در مورد نحوه باز شدن دربها مواجه شد."
"تنظیمکنندگان در سه قاره ایمنی دربهای برقی خودرو را بررسی میکنند."
این گزارش نشان میدهد که چگونه تصمیمات طراحی در گذشته میتواند سالها بعد بر شرکت تأثیر بگذارد و اهمیت اولویت دادن به ایمنی در فناوریهای جدید خودرو را برجسته میکند.

