نشانههای نگرانی مصرفکنندگان آمریکایی از آینده مالی
برای دومین بار در پنج روز، شاخص اعتماد مصرفکننده آمریکا کاهش یافت که نشاندهنده نگرانی فزاینده در مورد بیکاری و تورم است. بررسی دانشگاه میشیگان نیز بدبینترین دیدگاهها از زمان رکود بزرگ را نشان میدهد.

۴۰٪داغ
کاهش شاخص اعتماد مصرفکننده آمریکا
شاخص اعتماد مصرفکننده آمریکا برای دومین بار در پنج روز کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است. کنفرانس برد در گزارش نوامبر خود بیشترین افت در هفت ماه گذشته را ثبت کرد که نشاندهنده نگرانی فزاینده مصرفکنندگان در مورد افزایش بیکاری و تورم است.
- این رقم ضعیفتر از تمام پیشبینیهای بلومبرگ از اقتصاددانان بود
- بررسی دانشگاه میشیگان نیز کاهش sentiment مصرفکننده به یکی از پایینترین سطوح تاریخی را نشان داد
- شاخص انتظارات برای شش ماه آینده به پایینترین سطح از آوریل رسید
- misura شرایط حاضر به پایینترین سطح در بیش از یک سال اخیر سقوط کرد
دیدگاههای مصرفکنندگان درباره وضعیت مالی شخصی بدبینترین حالت از زمان رکود بزرگ گزارش شده است.
این وضعیت نشان میدهد که مصرفکنندگان آمریکایی نسبت به آینده مالی خود نگرانی عمیقی دارند که میتواند بر روندهای اقتصادی آتی تأثیرگذار باشد.



