وقتی استیت استریت ایمیل تندی درباره صندوق جیپی مورگان ارسال کرد
در صنعت ۱۷ تریلیون دلاری ETF، نام بردن مستقیم از رقیب در ایمیلهای بازاریابی معمول نیست. استیت استریت با ارسال ایمیلی درباره صندوق جیپی مورگان، رویه غیرمعمولی را در پیش گرفته است.

نامبری مستقیم از رقیب در صنعت ETF
در صنعت ۱۷ تریلیون دلاری صندوقهای قابل معامله (ETF)، ارسال ایمیلهای بازاریابی به مشاوران مالی برای جذب آنها از محصولات رقبا رویه رایجی است. با این حال، نام بردن مستقیم و صریح از رقبا در این ارتباطات کاری غیرمعمول محسوب میشود.
- شرکت استیت استریت با ارسال ایمیلی درباره صندوق جیپی مورگان، این رویه مرسوم را نقض کرده است
- این اقدام میتواند نشاندهنده رقابت شدید در بازار مدیریت سرمایهگذاری باشد
- صنعت ETF با دارایی ۱۳ تریلیون دلاری شاهد رقابت فشرده بین ارائهدهندگان بزرگ است
"نام بردن مستقیم از رقیب در بازاریابی ETF چندان متداول نیست"
این حرکت استیت استریت توجه کارشناسان صنعت مالی را به خود جلب کرده و ممکن است نشاندهنده تحول در استراتژیهای بازاریابی این صنعت باشد.




