پورشه 911 GT3 R: اثبات برتری مهندسی سنتی در خودروسازی
پورشه 911 GT3 R با ارتقاءهای آیرودینامیکی و سیستم تعلیق برای سال 2026، نشان میدهد که مهندسی سنتی هنوز کارایی بالایی دارد. مالکان میتوانند کیت ارتقاء را جداگانه خریداری کنند.

پورشه 911 GT3 R و تداوم مهندسی سنتی
پورشه 911 GT3 R نماد مهندسی سنتی در صنعت خودروسازی محسوب میشود. مدل 992 GT3 R که در سال 2023 عرضه شد، اکنون با بهبودهای قابل توجهی در سیستم تعلیق و آیرودینامیک برای سال ۲۰۲۶ ارتقا یافته است. این ارتقاءها بر اساس بازخوردهای مشتریان از سراسر جهان طراحی شده و هدف اصلی بهبود هندلینگ و جذابیت رانندگی به ویژه برای رانندگان آماتور بوده است.
ارتقاءهای کلیدی سیستم تعلیق
- سیستم تعلیق جلو دوجناغی همراه با لوورهای بالای قوسهای چرخ، فشردهسازی قسمت جلو را در هنگام ترمز خنثی میکند
- افزایش اثر آنتی اسکوات در سیستم تعلیق عقب برای شتابهای شدید
- فرمان الکتروهیدرولیکی بهبودیافته با خنککننده مایع برای دمای یکنواخت
innovations آیرودینامیکی
- بال عقب مجهز به فلپ گورنی ۴ میلیمتری برای افزایش داونفورس
- تنظیم بهتر تعادل آیرودینامیکی خودرو
- بدنه کاملاً محصور شده و تقویت شده در بخش عقب
"فلپ گورنی علاوهبر تولید داونفورس بیشتر، امکان تنظیم بهتر تعادل آیرودینامیکی GT3 را فراهم میکند."
"این بهبودها GT3 R را در هنگام ترمزگیری قابل پیشبینیتر و کنترل آن را آسانتر میکند."
سایر بهبودها شامل بلبرینگهای چرخ سرامیکی جدید، خنککننده بهبودیافته میل گاردان و خنککننده ترمز عقب با تنظیم آسانتر است. مالکان GT3 R میتوانند این کیت ارتقاء را بهطور جداگانه خریداری کنند.




