
در حال بارگذاری...
بلک فرایدی دیجیکالا در سال ۱۴۰۴ با پکیجهای تبلیغاتی پیشرفتهتر، فرصتی بینظیر برای برندها فراهم میکند تا در مهمترین رویداد فروش آنلاین ایران حضور داشته باشند و به میلیونها کاربر دسترسی پیدا کنند.

بلک فرایدی دیجیکالا به مهمترین رویداد فروش و تبلیغات سالانه در ایران تبدیل شده است. در سال ۱۴۰۳ این کمپین با ۴۱ میلیون بازدیدکننده یکتا، ۱.۵ میلیون سفارش و بیش از ۷.۸ میلیون کالای فروختهشده، رکوردهای جدیدی در خردهفروشی آنلاین کشور ثبت کرد. در اوج کمپین، بیش از ۱.۱۳ میلیون کاربر همزمان از سایت بازدید میکردند و تنها در یک روز ۴۵۰ میلیارد تومان فروش ثبت شد.
“بلک فرایدی نقطه اوج تمام فعالیتهای تبلیغاتی سال برای برندهاست”
“کاربران بلک فرایدی ۴۰٪ بیشتر از دورههای معمول در صفحات محصول میمانند”
این کمپین فرصتی استثنایی برای برندینگ یکپارچه و فروش مستقیم در لحظه تصمیمگیری کاربران فراهم میکند.