همکاری ملیگلد و اسنپکیچن برای ترویج سرمایهگذاری آنلاین طلا
کمپین مشترک ملیگلد و اسنپکیچن با هدف ترویج سرمایهگذاری آنلاین در طلا برای کارمندانی که در محل کار غذا سفارش میدهند و به دنبال راه مطمئن برای پسانداز هستند.

همکاری ملیگلد و اسنپکیچن برای سرمایهگذاری طلای آنلاین
ملیگلد و اسنپکیچن کمپین مشترکی با شعار "دست به این غذا بزنی طلا میشه" اجرا کردند که در نیمه دوم مهرماه به مدت دو هفته ادامه داشت. هدف این کمپین افزایش آگاهی از برند ملیگلد، جذب کاربران جدید و تشویق به تکرار خرید بود. کاربران با سفارش غذا از رستورانهای منتخب اسنپکیچن یا خرید از ملیگلد امتیاز جمعآوری کرده و بر اساس سطح امتیاز، جوایز پلکانی دریافت میکردند.
- تمرکز اصلی بر کارمندانی که روزمره از اسنپکیچن استفاده میکنند
- تبلیغات فیزیکی در بستهبندی غذاهای ارسالی از رستورانها
- اهدای ۱۰ گرم طلا به برندگان از طریق قرعهکشی
- ایجاد ارتباط بین نیاز روزمره (خرید غذا) و تصمیم مالی (سرمایهگذاری)
- تلاش برای ایجاد توازن بین فضای آنلاین و آفلاین برند
"نتایج این کمپین نشان داد که ارتباط خلاقانه میان یک نیاز روزمره و یک تصمیم مالی میتواند بهصورت مؤثر آگاهی از برند را افزایش دهد"
"سرمایهگذاری در طلا دیگر محدود به بازار سنتی نیست و با ظهور پلتفرمهای آنلاین، به بخشی از عادات مالی روزمره کاربران تبدیل شده است"
این همکاری بخشی از استراتژی ملیگلد برای گسترش حضور در اکوسیستم فینتک ایران است و همکاریهای مشابهی با سایر پلتفرمهای دیجیتال در دست بررسی میباشد.
