کمپین بلکفرایدی اسنپپی با مشارکت وسیع فروشگاهها و برندها
اسنپپی کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۴ را با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» آغاز کرده است. این رویداد امکان خرید اقساطی کالا با تخفیف تا ۹۰ درصد را در سراسر ایران فراهم میکند.

کمپین بلکفرایدی اسنپپی ۱۴۰۴
اسنپپی کمپین بلکفرایدی سال ۱۴۰۴ خود را با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» آغاز کرده است. این رویداد که از ۲۴ آبانماه در سراسر ایران اجرا میشود، با هدف تلفیق خدمات تجارت الکترونیک و فناوری مالی، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را بهصورت آنلاین و حضوری فراهم میکند. کاربران میتوانند کالاهایی با تخفیف تا ۹۰ درصد خریداری کرده و مبلغ آن را در چهار قسط، بدون نیاز به ضامن، سود و کارمزد پرداخت کنند.
- مشارکت فروشگاههای متنوع در دستهبندیهای مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال، زیورآلات و اکسسوری
- حضور برندهایی مانند ایرانسل، خانومی، تکنولایف، میوگلد، کیاگالری و فروشگاه اسنپ
- برگزاری «لیگ برندگان اسنپپی» با همکاری برندهایی چون جینوست، چرم مشهد، فیلیمو و «جانبی»
- برنامهریزی کمپین از تیرماه با تحلیل دادههای کمپینهای گذشته
- حضور پررنگ در مالها و مراکز خرید بهویژه در اپال
«مونا عوبیدی»، مدیر تیم کمپین اسنپپی: "امسال در مالها و مراکز خرید حضور پررنگی داریم و مشخصاً در اپال برنامهی ویژهای را برای کاربران و خریداران تدارک دیدهایم."
اسنپپی در کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۳، رکورد ۳۵۵ هزار سفارش اقساطی در روز ۹ آذر را ثبت کرد. تمرکز کمپین امسال بر تنوع تخفیفها، شفافیت و بهبود تجربه کاربری در خرید اعتباری آنلاین و حضوری است.




