گزارش سالانه تکنوگروپ: سهم ۵ درصدی از تجارت الکترونیک و رشد ۴۱ درصدی فروش
تکنوگروپ در گزارش سال ۱۴۰۳ اعلام کرد به سهم ۵ درصدی از بازار تجارت الکترونیک ایران و ۱۵ درصدی در بخش کالای دیجیتال دست یافته است. این مجموعه رشد ۴۱ درصدی فروش و افزایش ۶ میلیون مشتری فعال را تجربه کرده است.

گزارش عملکرد تکنوگروپ در سال ۱۴۰۳
تکنوگروپ، مجموعهای متشکل از تکنولایف (فروشگاه آنلاین موبایل)، تکنوپی (پلتفرم وام آنلاین) و تکنواکسپرس (خدمات لجستیک)، در سال ۱۴۰۳ عملکرد قابل توجهی داشته است. این شرکت به سهم ۵ درصدی از بازار تجارت الکترونیک ایران و ۱۵ درصدی در بخش کالای دیجیتال دست یافته و با رشد ۴۱ درصدی فروش، خود را به عنوان بازیگر دوم بازار تجارت الکترونیک ایران معرفی کرده است.
- تکنولایف با ۱۴.۳ میلیون کاربر و رشد ۲۵ درصدی مشتریان، پرفروشترین محصولش گوشی ردمی نوت ۱۳ با ۲۱,۴۵۸ دستگاه فروش بوده است
- فروش اقساطی ۳.۲ برابر رشد کرده و به ۷۶,۸۸۱ مورد خرید با ارزش ۲,۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است
- تکنوپی ۴۵۰ میلیارد تومان وام به ۱۵,۰۰۰ کاربر پرداخت کرده است
- تکنواکسپرس بیش از ۱ میلیون محموله با میانگین تحویل ۲ روزی مدیریت کرده است
مدیران تکنوگروپ: "با وضعیت فعلی، بازیگر دوم بازار تجارت الکترونیکی ایران هستیم" از هر ۷ ایرانی که کالای دیجیتال آنلاین میخرند، یک نفر مشتری تکنولایف است
این شرکت برای سال ۱۴۰۴ اهداف بزرگی از جمله افزایش دو برابری فروش، توسعه در شهرستانها و افزایش ۶ برابری اعتباردهی را در نظر گرفته است.
