اهدای ۴۹ گرم طلا به برندگان کمپین مشترک طلاسی، هفت و کیپا
قرعهکشی نهایی کمپین مشترک طلاسی، هفت و کیپا برگزار شد و ۷ برنده مجموعاً ۴۹ گرم شمش طلا دریافت کردند. این کمپین با هدف ترویج خرید اعتباری از ۹ آذر تا شب یلدا ادامه داشت.
کمپین طلایی خرید اعتباری با مشارکت طلاسی، هفت و کیپا
قرعهکشی نهایی کمپین مشترک بین طلاسی، فروشگاههای هفت و پلتفرم کیپا با اهدای ۴۹ گرم طلا به ۷ برنده به پایان رسید. این رویداد که از ۹ آذر ۱۴۰۴ آغاز شده بود، با هدف تشویق کاربران به خرید اعتباری تا شب یلدا ادامه یافت. کاربران با انجام خرید از فروشگاههای هفت از طریق اپلیکیشن کیپا، امکان شرکت در قرعهکشی را کسب میکردند.
- مراسم قرعهکشی نهایی در تاریخ یکم دیماه به صورت زنده و آنلاین از صفحه اینستاگرام فروشگاههای هفت پخش شد
- هر یک از ۷ برنده ۷ گرم شمش طلا دریافت کردند
- استانهای کرمانشاه، خراسان شمالی و لرستان بیشترین مشارکت را داشتند
- بیش از ۷۰۰ شعبه فروشگاههای هفت در سراسر کشور مجهز به ابزارهای تبلیغاتی شدند
- کمپین با استقبال قابل توجه کاربران در شهرهای مختلف روبرو شد
"این کمپین با هدف ترویج فرهنگ خرید اعتباری و افزایش آگاهی از برند برگزار شد"
برگزاری چنین کمپینهای مشترک نشاندهنده رشد همکاریهای بین پلتفرمی در جهت جذب کاربران و ارائه خدمات مالی نوین است.

