ثبت رکورد فروش ۱۵ هزار میلیارد تومانی در بلکفرایدی دیجیکالا
دیجیکالا در کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۴ به رکورد فروش ۱۵ هزار میلیارد تومان دست یافت. بیش از ۴۶ میلیون بازدید و ۳.۳ میلیون سفارش ثبت شد و فروش طلا ۲.۵ برابر افزایش یافت.


در حال بارگذاری...
دیجیکالا در کمپین بلکفرایدی سال ۱۴۰۴ که از اول تا دهم آذرماه برگزار شد، به رکورد فروش ۱۵ هزار میلیارد تومانی دست یافت. این موفقیت تاریخی در شرایط اقتصادی چالشبرانگیز ایران حاصل شد که مدیران شرکت آن را نتیجه ماهها برنامهریزی دقیق دانستند. طبق گزارشها، در این کمپین بیش از ۴۶ میلیون بازدید یکتا از سایت انجام شده و ۳.۳ میلیون سفارش به ثبت رسید. مجموعاً ۱۵.۵ میلیون کالا فروخته شد و میانگین تخفیف هر سفارش ۵۶۴ هزار تومان بود.
مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا: «در کشورهای پیشرفته رقابت بر سر فروش محصولات است، اما در ایران به دلیل ممنوعیت واردات و کمبود کالا، مسئله عرضه مهم است.»
احمد نقوی، معاون بازرگانی: «در این کمپین ۱.۵ هزار میلیارد تومان تخفیف ارائه شد و توانستیم محصولات برندهای بینالمللی مانند الجی، سامسونگ و بوش را برای اولین بار پس از مدتها وارد کنیم.»
این موفقیت نشاندهنده توانایی دیجیکالا در مدیریت کمپینهای بزرگ در شرایط اقتصادی دشوار است و راه را برای برگزاری کمپینهای آینده مانند یلدا و شب عید هموار کرده است.
خبرگزاریدانشجو