جنگ اینستاگرامی مشتری میلیونر با خودروساز مشهور بر سر کیفیت و تأخیر تحویل
جدال علنی بین کریستین فون کونیگزگ، بنیانگذار کونیگزگ، و استیو همیلتون، کلکسیونر معروف، که مشکلات پنهان مالکیت هایپرکارها را افشا کرده است.

جنگ اینستاگرامی بر سر هایپرکارهای کونیگزگ
جدال عمومی بین کریستین فون کونیگزگ، بنیانگذار شرکت خودروسازی کونیگزگ، و استیو همیلتون، کلکسیونر مشهور خودرو، جنبههای کمتر دیدهشده مالکیت هایپرکارها را آشکار کرده است. این درگیری زمانی به اوج رسید که همیلتون تصویری فتوشاپی از کونیگزگ در نقش «تانوس» منتشر کرد و تأخیر در تحویل خودروی یسکو و کیفیت پایین محصولات را مورد انتقاد قرار داد.
- همیلتون ادعا کرد: “ماشین لعنتی مرا تحویل بده” و اشاره کرد بسیاری از مالکان دیگر نیز از مشکلات مشابه گزارش میدهند
- کونیگزگ پاسخ داد که پرداخت دوم همیلتون تازه در ۲۰۲۵ دریافت شده و خودرو در حال تست نهایی است
- بحث بر سر خودروی رگرای همیلتون نیز ادامه یافت که به گفته کونیگزگ، دستدوم خریداری شده و سه سال سرویس نشده بود
- کونیگزگ پذیرفت هایپرکارها “معمولاً مشکلاتی دارند” اما تأکید کرد همیشه آنها را ارتقا میدهند
- همیلتون در پاسخ گفت: “رگرا یک افتضاح کامل است” و امیدوار است مشکل یسکو حل شود
“وقتی مشخصات را نهایی کرد، ما به نمایندگی اطلاع دادیم که خودرو اواخر نوامبر ارسال خواهد شد” - کونیگزگ “من واقعاً فکر میکنم کارکنان کونیگزگ انسانهای خوبی هستند اما درنهایت، آنها خودروی باکیفیتی نمیسازند” - همیلتون
این مناقشه تبدیل به جنجال اینترنتی شده و طرفداران هر دو طرف را به میدان کشیده است.




