طرح «مسکنیار» در بانک مسکن کلید خورد
بانک مسکن طرح «مسکنیار» را برای ارتقای رضایت مشتریان و تقویت حسابهای قرضالحسنه جاری اجرا کرده است. این طرح مشتریان را بر اساس رسوب ششماهه در سه سطح طلایی، نقرهای و برنزی طبقهبندی میکند.

بانک مسکن در تازهترین اقدام خود، طرحی با عنوان «مسکنیار» را با هدف ارتقای سطح رضایت مشتریان و تقویت حسابهای قرضالحسنه جاری به اجرا درآورده است. در قالب این طرح، مشتریان دارنده حسابهای جاری بر اساس میزان رسوب ششماهه موجودی حساب در سه سطح طلایی، نقرهای و برنزی طبقهبندی میشوند و از خدمات ویژه و اختصاصی بانک بهرهمند خواهند شد.
طبقهبندی مشتریان در طرح مسکنیار
- مشتریان طلایی: مشتریان حقیقی با رسوب ۳۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۱۰۰ میلیارد ریال
- مشتریان نقرهای: مشتریان حقیقی با رسوب ۲۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۵۰ میلیارد ریال
- مشتریان برنزی: مشتریان حقیقی با رسوب ۱۰ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی با رسوب ۲۰ میلیارد ریال
نحوه اجرای طرح
- اجرای طرح سالانه دو نوبت و بهصورت سیستمی انجام میشود
- اطلاعرسانی از طریق پیامک صورت میگیرد
- مشتریان میتوانند با مراجعه به شعبه عامل خود، کارت ویژه طرح را دریافت کنند
"مشتریان گرامی بانک مسکن میتوانند برای آگاهی از جزئیات و خدمات ویژه طرح به نزدیکترین شعبه مراجعه کنند"
این طرح نشان دهنده تلاش بانک مسکن برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان وفادار و تشویق به حفظ موجودی در حسابهای جاری است.
