ثبت بیش از ۸۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در کرمانشاه
معاون فنی راهداری کرمانشاه از ثبت ۸۹ هزار و ۳۴۱ تماس با سامانه ۱۴۱ طی هفت ماه نخست امسال خبر داد که از این تعداد ۲۶۵۶ مورد شکایات مردمی بوده و بیش از ۹۰ درصد آنها رسیدگی شده است.

عملکرد سامانه ۱۴۱ راهداری کرمانشاه در هفت ماه نخست سال
طی هفت ماهه نخست سال جاری، سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه شاهد ثبت ۸۹ هزار و ۳۴۱ تماس مردمی بوده است. از این تعداد، دو هزار و ۶۵۶ مورد مربوط به شکایات مردمی بوده که با دقت مورد بررسی قرار گرفتهاند. رحمت جلیلیان، معاون فنی و راههای روستایی اداره کل، اعلام کرد که این سامانه نقش مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم بین شهروندان و مسئولان دارد.
- حوزههای اصلی شکایات: ۷۱۳ مورد حمل و نقل کالا، ۴۱۵ مورد حمل و نقل مسافر، ۶۵ مورد حریم راهها
- پایانههای مرزی: ۱۲ مورد مربوط به پایانههای مرزی و ترانزیت
- خدمات رفاهی: ۱۱ مورد مرتبط با مراکز خدمات رفاهی بینراهی
جلیلیان تأکید کرد: "همه تماسها دارای کد پیگیری هستند و هموطنان میتوانند از وضعیت رسیدگی مطلع شوند."
وی همچنین افزود: "همراهی مردم در گزارش مشکلات جادهای، نقش مؤثری در ارتقای ایمنی و بهبود خدمات دارد."
این گزارش نشان میدهد که سامانه ۱۴۱ بهعنوان یک پل ارتباطی مطمئن عمل کرده و مشارکت مردمی در ارتقای کیفیت حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه بسیار مؤثر بوده است.
