تغییرات اساسی در میادین و بازارهای میوه و ترهبار تهران
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از تغییرات اساسی در کیفیت محصولات و فضای بصری غرفها پس از اجرای مزایده بزرگ خبر داد.

تغییرات اساسی در میادین میوه و ترهبار تهران
مهدی بختیاریزاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، از اجرای تغییرات اساسی در میادین و بازارهای تحت پوشش این سازمان خبر داده است. این تغییرات پس از اعلام نتایج مزایده بزرگ غرفها و عقد قرارداد با برندگان انجام شده است. وی تأکید کرد که تمامی بهرهبرداران، تولیدکنندگان و تأمینکنندگان در غرفهای سازمان مستقر شدهاند و در دور جدید فعالیت، بر ارتقای کیفیت محصولات و بهبود فضای بصری تأکید ویژهای خواهد شد.
- افزایش کیفیت ارائه محصولات و نظافت بازارها
- زیبایی بصری غرفها و آراستگی پرسنل
- تکریم ارباب رجوع و بهبود رفتار پرسنل
- همکاری گستردهتر با زنجیره تأمین
- تأمین کالاهای اساسی و محصولات پروتئینی
"در دور جدید فعالیت غرف سازمان به موضوعاتی مانند افزایش کیفیت ارائه محصولات تاکید ویژه داریم" "همکاری سازمان میادین با زنجیره تأمین مواد غذا در حوزههایی مانند تأمین کالاهای اساسی بیش از پیش خواهد بود"
این تغییرات در راستای بهبود خدماترسانی و رضایت مشتریان در میادین میوه و ترهبار تهران اجرا شده است.
