افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای جذب با اجرای ارزیابی الکترونیکی
رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی اعلام کرد اجرای ارزیابی الکترونیکی موجب کاهش هزینههای سفر و افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای دانشگاهها میشود. در همایش مربوطه گزارشهایی از نحوه اجرای این طرح ارائه شد.

اجرای ارزیابی الکترونیکی برای جذب اعضای هیئت علمی
همایش بررسی فرم ارزیابی الکترونیکی هیئت اجرایی جذب با ریاست محمدعلی کینژاد در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. وی تأکید کرد که اجرای این سیستم الکترونیکی موجب کاهش هزینههای سفر و افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای دانشگاهها میشود. دکتر لاله عسگری نیز گزارشی از طراحی و اجرای فرم ارزیابی الکترونیکی ارائه داد و اعلام کرد که تاکنون ۵۶ درصد دانشگاههای وزارت بهداشت و ۶.۲۵ درصد دانشگاههای وزارت علوم بهدرستی به این فرم پاسخ دادهاند.
- کاهش هزینههای سفر و افزایش سرعت رسیدگی به پروندهها
- ارائه گزارش از نحوه طراحی و اجرای فرم ارزیابی الکترونیکی
- تأکید بر ارسال فرمهای توانایی علمی و صلاحیت عمومی به هیئتهای مرکزی جذب
- ضرورت برخورداری اعضای هیئتهای اجرایی از احکام معتبر
- رعایت تقویم زمانبندی مصوب هیئت عالی جذب توسط دانشگاهها
“اجرای ارزیابی الکترونیکی موجب کاهش هزینههای سفر و افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای دانشگاهها میشود.” “امتیاز وتویی بندهای ۱، ۲، ۳ و ۱۶ فرم صلاحیت عمومی نباید کمتر از هشت باشد.”
این اقدام گامی مهم به سوی دیجیتالیسازی فرآیند جذب اعضای هیئت علمی محسوب میشود.




