ضیایی: مشارکت دانشآموزان در تشکلها، معیار ارزیابی مدارس هرمزگان است
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد ارزیابی مدارس بر اساس عضویت دانشآموزان در تشکلها انجام میشود و این تشکلها در مدیریت مدارس نقش مهمی دارند.

نقش تشکلهای دانشآموزی در ارزیابی مدارس هرمزگان
منوچهر ضیایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در نشست مشترک با دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان کشور تأکید کرد که توسعه فعالیتهای تشکیلاتی در مدارس از سیاستهای اصلی این اداره کل است. وی حضور تشکلهای دانشآموزی را در مدارس استان مغتنم دانست و بر پوشش حداکثری دانشآموزان و نقشدهی به آنان در قالب این تشکلها اصرار ورزید.
- تقویت روحیه مسئولیتپذیری دانشآموزان از طریق مشارکت در تشکلها
- معیار ارزیابی مدارس بر اساس میزان جذب دانشآموزان به تشکلها
- نقشآفرینی تشکلها در مدیریت مدرسه و برنامههایی مانند «نماد»
- توسعه تشکلهای دانشآموزی به عنوان اولویت آموزشی استان
- همکاری با اتحادیه انجمنهای اسلامی برای تقویت تشکیلات دانشآموزی
ضیایی تصریح کرد: «یکی از معیارهای ارزیابی مدارس ما این است که مدرسه چقدر توانسته دانشآموزان را عضو تشکلهای دانشآموزی کند.»
وی افزود: «توسعه تشکلهای دانشآموزی در مدارس، پوشش حداکثری دانشآموزان و نقشدهی به آنان از سیاستهای اصلی وزیر محترم و اداره کل است.»




