تکریم مشتریان، اصل راهبردی گروه بهمن است
مدیران گروه بهمن در نشست مشترک با مشتریان خودروهای تجاری تأکید کردند که «تکریم مشتریان یک اصل است». این نشست با هدف بررسی فرصتها و چالشهای بازار خودروهای تجاری برگزار شد.

نشست تکریم مشتریان گروه بهمن
مدیران گروه بهمن در نشستی مشترک با مشتریان خودروهای تجاری این گروه، بر اصل بودن تکریم مشتریان تأکید کردند. این نشست با هدف تحلیل فرصتها و تهدیدهای حوزه خودروهای تجاری برگزار شد و شرکتکنندگان در مورد چالشهای پیشروی فعالان اقتصادی تبادل نظر کردند.
گروه بهمن با سهم بیش از ۲۸ درصدی از بازار خودروهای تجاری ایران، به عنوان مجموعه پیشرو در این حوزه شناخته میشود. در این جلسه سناریوهای احتمالی بازار و پاسخ به خواستههای مشتریان نیز بررسی شد.
- تأکید بر اصل تکریم مشتریان به عنوان شعار اصلی شرکت
- بررسی چالشها و فرصتهای بازار خودروهای تجاری
- تحلیل سناریوهای احتمالی و طراحی پاسخ مناسب به مشتریان
- حفظ اعتماد مشتریان از طریق تأمین قطعات و تکمیل سبد محصولات
- سهم ۲۸ درصدی گروه بهمن در بازار خودروهای تجاری ایران
«تکریم مشتریان در گروه بهمن یک اصل است» - مدیران گروه بهمن «همواره مراقب مشتریان خود بوده و این مهم را به عنوان شعار خود برگزیدهایم»
مدیران گروه اطمینان دادند که با وجود چالشهای بازار، همچنان با تأمین قطعات جدید و توسعه محصولات، اعتماد مشتریان به برند بهمن را حفظ خواهند کرد.



