سرمایهگذاران کِرَکِر بارل خواستار برکناری متخصص DEI پس از شکست بازسازی برند شدند
دو شرکت بزرگ مشاورهای از سرمایهگذاران خواستند تا در انتخابات ۲۰ نوامبر علیه بازگشت گیلبرت داويلا، متخصص DEI به هیئت مدیره رأی دهند و تخصص بازاریابی او را "ناقص" خواندند.

بحران بازسازی برند کِرَکِر بارل
دو شرکت مشاورهای Institutional Shareholder Services و Glass Lewis از سرمایهگذاران Cracker Barrel خواستهاند تا در جلسه سالانه سهامداران در ۲۰ نوامبر، علیه بازگشت گیلبرت داويلا - متخصص DEI - به هیئت مدیره رأی دهند. این اقدام پس از شکست سنگین بازسازی لوگو و طراحی مجدد رستورانهای این زنجیره صورت میگیرد که باعث کاهش ۴۵ درصدی ارزش سهام شرکت در سال جاری شده است.
- متهم کردن داويلا به داشتن تخصص "ناقص" در بازاریابی در سطح هیئت مدیره
- نقش احتمالی او در بحران بازسازی برند که با حذف موقت شخصیت معروف "عمو هرشل" همراه بود
- مخالفت با برکناری مدیرعامل جولی فلس ماسینو به دلیل ایجاد "بیثباتی بیشتر"
"داويلا به عنوان یکی از دو متخصص بازاریابی در میان مدیران مستقل معرفی شده است" - ISS "تخصص ناقص بازاریابی در سطح هیئت مدیره نیازمند بازنگری فوری است" - Glass Lewis
سرمایهگذار فعال سردار بیگلاری نیز خواستار برکناری هر دو فرد شده و این اقدامات تاکنون میلیونها دلار برای شرکت هزینه داشته است.



