رسوایی منطقه آموزشی مونتکلیر در رسیدگی به پرونده آزار و اذیت دانشآموز
منطقه آموزشی مونتکلیر نیوجرسی بهدنبال اتهامات نادیدهگرفتن آزار و اذیت سیستماتیک یک دانشآموز آسیایی و تلاش برای ساکت کردن خانواده او با یک دادخواهی روبرو شده است.

رسوایی منطقه آموزشی مونتکلیر در قبال آزار و اذیت دانشآموز
یک دادخواهی جدید افشا کرده است که منطقه آموزشی مونتکلیر در نیوجرسی بهطور سیستماتیک پرونده آزار و اذیت یک دانشآموز سیزدهساله آسیایی را نادیده گرفته و خانواده او را برای سکوت تحت فشار قرار داده است. این دانشآموز که در سال تحصیلی ۲۳–۲۰۲۲ در مدرسه ابتدایی نورث ایست مورد آزارهای نژادی و همجنسگراستیزانه از جمله ضرب و شتم فیزیکی قرار گرفته، ادعا میکند که با وجود ثبت گزارشهای متعدد مؤسسه آموزشی، منطقه آموزشی هیچ اقدامی در قبال متجاوزان انجام نداده و در عوض گزارشهای خانواده قربانی را بیاساس اعلام کرده است.
- نادیدهگرفتن سیستماتیک: هیئتمدرسه بهرغم شواهد پزشکی مبنی بر آسیب روانی دانشآموز، گزارشهای آزار و اذیت را رد کردهاست.
- تقلب در دادهها: بر اساس ادعاهای یک کارمند سابق، منطقه آموزشی برای کاهش آمار پروندهها به جعل مدارک متوسل شدهاست.
- تاکتیکهای فشار: هیئتمدرسه با پذیرش یک ادعای متقابل علیه خانواده قربانی، سعی در ساکتکردن آنها داشتهاست.
«آنها زندگی او را در آن مدرسه به جهنمی سوزان تبدیل کردند. هیئتمدرسه کاری نکرد جز اینکه برگشت و تقصیر را به گردن او انداخت.»
این پرونده نشاندهنده شکافی عمیق در سیستم مبارزه با آزار و اذیت در مدارس است و بر لزوم شفافیت و پاسخگویی در نظامهای آموزشی تأکید میکند.




