نیویورک با تمرکز اجباری روی تغییرات اقلیمی از مشکلات دانشآموزان در ریاضی و خواندن غفلت میکند
اداره آموزش نیویورک در حالی برنامهای برای الزام آموزش تغییرات آبوهوایی از سال ۲۰۲۷ را دارد که نتایج کیفی دانشآموزان در دروس پایهای مانند ریاضی و خواندن رو به افول است.

الزام آموزش تغییرات اقلیمی در مدارس
اداره آموزش ایالت نیویورک برنامهای به نام «New York Inspires» را تصویب کرده است که بر اساس آن، تمامی دانشآموزان مدارس دولتی (مقاطع K-12) از سال ۲۰۲۷ ملزم به آموزش تغییرات آبوهوا، علل انسانی آن، تاثیراتش بر اکوسیستم و راهحلهای ممکن خواهند بود. این الزام جدید در حالی مطرح میشود که سیستم آموزشی نیویورک با چالشهای اساسی در زمینه کیفیت آموزش دروس پایهای مانند خواندن و ریاضی روبرو است. گزارشهای مستقل نشان میدهند علیرغم هزینههای بالای آموزشی در این ایالت، عملکرد دانشآموزان در مقایسه با میانگین کشوری چندان مطلوب نیست.
- افزایش بار آموزشی
- تمرکز بر مسائل اقلیمی به جای بهبود مهارتهای پایه
- تنزل استانداردهای آموزشی در سالهای اخیر
- سیاسینمایی به جای تمرکز بر کیفیت واقعی آموزش
“این حرکت صرفاً تایید تازهای بر رویکرد مبتنی بر سیاستزدگی مسئولان در انجام وظایفشان است.”
به طور کلی، انتقاد اصلی بر این است که مسئولان آموزشی نیویورک به جای ریشهیابی و حل مشکلات اساسی نظام آموزشی، به طرحهای پرزرق و برق و کماثری مانند الزام آموزش تغییرات آبوهوایی روی آوردهاند.




