ایستگاه گرند سنترال با همکاری یک برند معطر برای شب یلدا عطر وانیل و کاج منتشر میکند
ایستگاه گرند سنترال نیویورک با همکاری برند Bath & Body Works در یک کمپین تبلیغاتی نوآورانه عطر وانیل و کاج تازه را در ایستگاه قطار شاتل خیابان ۴۲ منتشر میکند.

کمپین عطرافشانی در متروی نیویورک
ایستگاه گرند سنترال نیویورک در همکاری با برند Bath & Body Works اقدام به راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی نوین کردهاست که در آن عطر “وانیل و کاج تازه” در ایستگاه قطار شاتل خیابان ۴۲ منتشر میشود. این ابتکار که اولین کمپین از این دست در شبکه حمل و نقل نیویورک است، با هدف ایجاد درآمد جدید برای سیستم مترو اجرا شده و تا پایان نوامبر ادامه خواهد داشت. مسئولان این پروژه پیشاز اجرا، آزمایشهای ایمنی و بررسیهای لازم را در ایستگاههای مختلف انجام دادهاند.
- عطر “Fresh Balsam” به عنوان یکی از معروفترین رایحههای تعطیلات توسط این برند انتخاب شده است.
- دستگاههای پخش عطر بر روی تیرهای فولادی و دیوارهای ایستگاه نصب شدهاند.
- این کمپین بهصورت پایلوت در ایستگاههای Queens و Brooklyn آزمایش شده است.
- بر اساس برآوردها تا پایان ماه حدود ۲۰ تا ۳۰ پوند عطر منتشر خواهد شد.
- مسافران نظرات مثبتی درباره این بوی “کریسمسی” ابراز کردهاند.
یکی از مسافران بیان کرد: “این بو بهتر از تونلهای معمولی نیویورک است که همیشه بو میدهند.”
مسافر دیگری گفت: “این رایحهای مانند کاج دارد و بسیار کریسمسی است.”
این کمپین نهتنها یک تجربه بویایی منحصربهفرد برای مسافران ایجاد کرده، بلکه نشاندهنده تحول در شیوههای تبلیغات شهری است.




