نسل Z و هزارهها بیشتر از نسلهای قدیمیتر برای غذا سفر میکنند: نظرسنجی
بر اساس تحقیق جدید، یک پنجم آمریکاییها سفری را صرفاً برای غذا برنامهریزی کردهاند. این نظرسنجی نشان میدهد ۲۱٪ مسافران به طور ویژه برای غذای مقصد سفر کردهاند.

سفر برای غذا: پدیدهای در حال رشد در بین نسل جوان
نتایج یک نظرسنجی جدید که توسط Visit Anaheim انجام شده نشان میدهد که سفرهای غذایی یا “foodcation” در میان آمریکاییها به ویژه نسلهای جوان تر در حال افزایش است. بر اساس این تحقیق که بین ۲,۰۰۰ آمریکایی انجام شد، ۲۱٪ از مسافران призна داشتهاند که سفری را صرفاً برای تجربه غذاهای یک مقصد خاص برنامهریزی کردهاند.
- ۴۴٪ از نسل Z و ۳۱٪ از هزارهها چنین سفرهایی داشتهاند
- در مقابل تنها ۲۱٪ از نسل X و ۱۱٪ از بچهبومرها این کار را انجام دادهاند
- مسافران به طور متوسط ۴۸۴ مایل سفر کرده و ۹۱۰ دلار هزینه کردهاند
- سهچهارم مسافران قبل از سفر دو ساعت و نیم تحقیق میکنند
“همانطور که برای جاذبههای گردشگری برنامهریزی میکنید، برنامهریزی برای وعدههای غذایی نیز میتواند به همان اندازه لذتبخش باشد.” – اسکات اوکلین
“برنامهریزی سفر با توجه به غذاهای محلی یکی از بهترین راهها برای تجربه یک مقصد است.”
این تحقیق نشان میدهد که مسافران ترجیح میدهند ترکیبی از رستورانهای معروف و مکانهای دنج محلی را تجربه کنند. فیلادلفیا برای چیزاستیک و نیویورک برای پیتزا در صدر لیست مقاصد غذایی مورد علاقه آمریکاییها قرار دارند.




