
در حال بارگذاری...
کمیسیون رقابت استرالیا مدعی شد مایکروسافت با تبلیغات گمراهکننده، مشتریان را به خرید طرحهای گرانتر مایکروسافت ۳۶۵ مجبور کرده است. این درحالی است که متا قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری با گوگل برای خدمات ابری منعقد کرده است.
کمیسیون رقابت و مصرفکننده استرالیا (ACCC) مدعی شده است که مایکروسافت از اکتبر ۲۰۲۴ با استفاده از تبلیغات گمراهکننده، حدود ۲.۷ میلیون مشتری را فریب داده و آنها را مجبور به خرید طرحهای گرانتر Microsoft 365 کرده است. این غول فناوری ادعا میکرد که مشتریان باید به طرحهای شخصی و خانوادگی با قیمت بالاتر که شامل Copilot نیز میشود، ارتقا پیدا کنند.
“مایکروسافت با استفاده از موقعیت غالب خود در بازار، مصرفکنندگان استرالیایی را فریب داده است.”
“این شرکت با ادعای نیاز به ارتقا به طرحهای گرانتر، مشتریان را تحت فشار قرار داده است.”
در همین حال، شرکت متا قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری با گوگل برای استفاده از خدمات ابری این شرکت منعقد کرده که نشاندهنده رقابت شدید در بازار فناوری و خدمات ابری است.