بیثباتی مدیریتی؛ چالش اصلی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بیثباتی مدیریتی، تحقق اهداف سند تحول بنیادین را کمتر از ۳۰ درصد ارزیابی کرده و بر نقش معلمان در اجرای واقعی این سند تأکید نموده است.

بیثباتی مدیریتی و اجرای سند تحول بنیادین
مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با انتقاد از بیثباتی مدیریتی و عدم وجود الگوی اجرایی مشخص، میزان تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را کمتر از ۳۰ درصد ارزیابی کرده است. به گفته وی، این بیثباتی مدیریتی به عنوان پاشنه آشیل اجرای سند عمل نموده و مانع پیشرفت واقعی در نظام آموزشی کشور شده است.
- نقش معلمان و دانشجومعلمان در اجرای واقعی سند تحول بنیادین
- لزوم تدوین الگوی اجرایی مشخص برای پیادهسازی سند
- ضرورت ثبات مدیریتی در سطوح مختلف آموزش و پرورش
- اهمیت مشارکت فعال نهادهای دانشگاهی در اجرای سند
"تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمتر از ۳۰ درصد است"
"بیثباتی مدیریتی مهمترین مانع اجرای واقعی این سند محسوب میشود"
برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین، نیازمند ثبات مدیریتی، الگوی اجرایی شفاف و مشارکت فعال همه ذینفعان آموزشی هستیم.




