میزو اولین عرضه اولیه بزرگ تجارت الکترونیک هند را با ارزش ۶۰۶ میلیون دلار انجام میدهد
میزو، رقیب هندی آمازون و فلایپکارت، با عرضه اولیه حدود ۶۰۶ میلیون دلاری به اولین پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیک در هند تبدیل میشود. سرمایهگذاران بزرگی مانند سافتبانک سهام خود را نمیفروشند که نشان از اعتماد به بازار پررونق خردهفروشی آنلاین هند دارد.

عرضه اولیه تاریخی میزو در هند
شرکت میزو، رقیب هندی آمازون و فلایپکارت، در آستانه انجام اولین عرضه اولیه بزرگ در حوزه تجارت الکترونیک هند با ارزش حدود ۶۰۶ میلیون دلار قرار دارد. این عرضه اولیه که هفته آینده انجام میشود، به میزو ارزش بازاری حدود ۵۰۱ میلیارد روپیه (۵.۶ میلیارد دلار) خواهد داد.
- سهامداران اولیه مانند Elevation Capital و Peak XV Partners بخشی از سهام خود را میفروشند
- سرمایهگذاران بزرگ مانند سافتبانک و Prosus هیچ سهامی نمیفروشند
- درآمد عملیاتی شرکت طی شش ماه به ۵۵.۷۸ میلیارد روپیه رسیده است
- ۲۳۴.۲ میلیون کاربر فعال در ۱۲ ماه گذشته داشته است
- بیش از ۷۰۰ هزار فروشنده فعال در پلتفرم فعالیت میکنند
"بسیاری از هندیها برای اولین بار تجربه تجارت الکترونیک را در میزو دارند" - Mohit Bhatnagar "ما خود را یک پلتفرم متمرکز بر ارزش میدانیم" - Vidit Aatrey
این عرضه اولیه در شرایطی انجام میشود که بازار تجارت الکترونیک هند رشد قابل توجهی را تجربه میکند و میزو با مدل کمهزینه خود توانسته جایگاه مستحکمی در این بازار پیدا کند.




