شرکت فرانسوی Brevo با جذب ۵۸۳ میلیون دلار به چالش با غولهای CRM میپردازد
شرکت فرانسوی مدیریت ارتباط با مشتری Brevo با جذب ۵۰۰ میلیون یورو بودجه به ارزش یک میلیارد دلار رسیده است. این شرکت قصد دارد با رقبای بزرگی مانند Salesforce و Hubspot در اروپا و آمریکا رقابت کند.

شرکت فرانسوی Brevo به جمع استارتاپهای تکشاخ پیوست
شرکت Brevo که پیشتر با نام Sendinblue شناخته میشد، یک شرکت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که در پاریس مستقر بوده و با جذب ۵۰۰ میلیون یورو بودجه (معادل ۵۸۳ میلیون دلار) به ارزش بیش از یک میلیارد دلار رسیده است. این شرکت که در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک راهحل بازاریابی ایمیلی برای کسبوکارهای کوچک آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۶۰۰٬۰۰۰ مشتری از جمله برندهای بزرگی مانند Carrefour، eBay و H&M دارد.
- تمرکز بر گسترش در بازار آمریکا که تنها ۱۵٪ از درآمد کنونی را تشکیل میدهد
- برنامهریزی برای سرمایهگذاری ۵۰ میلیون یورو در هوش مصنوعی طی پنج سال
- استفاده از استراتژی ادغام و acquisition به عنوان اهرم رشد
- هدفگذاری برای رسیدن به درآمد یک میلیارد یورویی تا سال ۲۰۳۰
مدیرعامل شرکت، آرماند تیبرژ، تأکید میکند: “هرکس بهترین محصول را داشته باشد برنده میشود و این یک رقابت برای ساخت کاملترین و سادهترین محصول است.”
Brevo اکنون یک پلتفرم همهکاره ارائه میدهد که شامل اتوماسیون بازاریابی، CRM، مدیریت دادههای مشتری و ارتباط از طریق ایمیل، SMS، واتساپ، چت زنده و تماسهای فروش یکپارچه میشود.




