اسپاتیفای اعلام کرد Wrapped 2025 با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در اولین روز بزرگترین اجرای آن تاکنون بوده است
اسپاتیفای گزارش داد که ویژگی مرور سالانه Wrapped 2025 با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ۲۴ ساعت اول، ۱۹٪ رشد نسبت به سال گذشته داشته و بیش از ۵۰۰ میلیون بار به اشتراک گذاشته شده است.

موفقیت بزرگ اسپاتیفای Wrapped 2025
اسپاتیفای از موفقیت بیسابقه ویژگی مرور سالانه Wrapped 2025 خبر داد. این سرویس پخش آنلاین گزارش کرد که Wrapped امسال در اولین ۲۴ ساعت با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال مواجه شده است که ۱۹٪ بیشتر از اجرای ضعیف سال گذشته با محوریت هوش مصنوعی است. سال گذشته، دستیابی به این تعداد کاربر ۶۲ ساعت زمان برد.
- رشد قابل توجه اشتراکگذاری: Wrapped امسال بیش از ۵۰۰ میلیون بار به اشتراک گذاشته شده که ۴۱٪ افزایش نسبت به سال قبل نشان میدهد
- بازارهای کلیدی: کشورهایی مانند ایالات متحده، هند، اندونزی، ژاپن، کلمبیا و تایلند سهم عمدهای در این آمار داشتند
- پاسخ به بازخوردها: اسپاتیفای پس از انتقادات سال قبل، حدود یک دوجین ویژگی جدید و دادههای عمیقتر اضافه کرد
- تمرکز بر ارتباطات: امسال بر مقایسه "سن گوش دادن"، گروههای Wrapped و ویژگی چندنفره زنده Wrapped Party تأکید شد
- حذف هوش مصنوعی مشتریمحور: برخلاف سال گذشته، امسال تجربه هوش مصنوعی برای کاربران نهایی ارائه نشد
اسپاتیفای بازخوردهای سال گذشته را برای بهبود Wrapped 2025 در نظر گرفت ویژگیهای جدید امکان مقایسه و ارتباط بهتر بین کاربران را فراهم کرد
این آمار نشاندهنده بازگشت قدرت Spotify Wrapped پس از اجرای ضعیف سال گذشته است و تأکید مجددی بر محبوبیت این ویژگی مرور سالانه در بین کاربران جهانی دارد.




