آیا کت دافل در حال تجربه لحظه ای در مد است؟
کت دافل، که بیشتر با شخصیت محبوس پدینگتون شناخته می شود، در حال بازگشت به صحنه مد است. از تبلیغات وایت رز با جو ویلکینسون تا کمپین بربری با کول پالمر، این کت در میان مردان محبوبیت یافته است.

بازگشت کت دافل به دنیای مد
کت دافل، که برای decades با خرس پدینگتون شناخته می شد، اکنون یک لحظه مد را در میان بزرگسالان تجربه می کند. این کت در تبلیغ کریسمس وایت رز توسط کمدین جو ویلکینسون، در کمپین بربری توسط فوتبالیست کول پالمر، و در موزیک ویدئو تایلر، خالق دیده شده است. فروش این کت در جان لوئیس ۷۵٪ افزایش یافته و جستجوها در اپ Depop ۱۵۹٪ رشد کرده است.
- محبوبیت در میان مردان: اندرو گروز، مدیر آرشیو مردانه در دانشگاه وستمینستر، می گوید: “پوشاک مردانه به سمت لباس هایی با ریشه های واضح و عملکرد مشخص بازمی گردد.”
- تاریخچه غنی: نام کت از شهر Duffel در بلژیک گرفته شده و طراحی آن可能 از کت های لهستانی الهام گرفته است. این کت توسط نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا popular شد و نماد قهرمانی در جنگ جهانی دوم بود.
- نظرات متضاد: تئو فان دن بروکه، سردبیر Esquire، معتقد است کت دافل “بسیار کودکانه” است، اما اعتراف می کند که مردان چیزهای با عملکرد و تاریخچه را دوست دارند.
“کت دافل یک کلاسیک است زیرا نمی توان آن را دوباره اختراع کرد.” – اندرو گروز
این کت مدت هاست مورد علاقه ستاره های راک مانند لیام گالاگر است. به گفته فان دن بروکه، این کت برای کسانی کار می کند که “عملکرد آن را برمی گردانند.” بدون شک، کت دافل به عنوان یک قطعه کلاسیک در تاریخ مد باقی خواهد ماند.


