
در حال بارگذاری...
متخصصان سلامت زنان در دانشگاه UCL خواستار برنامه ملی آموزشی برای مقابله با اطلاعات نادرست و مشاورههای غیرقانونی شدند و هشدار دادند که شرکتها و سلبریتیها از خلأ اطلاعاتی سوءاستفاده میکنند.

تحقیقات دانشگاه UCL نشان میدهد که میلیونها زن بریتانیایی قربانی پدیدهای به نام «تب طلای یائسگی» شدهاند، جایی که شرکتهای خصوصی و تأثیرگذاران شبکههای اجتماعی از کمبود اطلاعات معتبر برای سودجویی مالی استفاده میکنند. این مطالعه که در مجله Post Reproductive Health منتشر شده، نشان میدهد تنها ۲۲٪ از ۱۵۰۰ زن مورد بررسی احساس میکنند درباره یائسگی اطلاعات کافی دارند.
یکی از زنان شرکتکننده گفت: «همه اطلاعاتم درباره یائسگی را از اینستاگرام و دیگر زنان یاد گرفتهام»
پروفسور جویس هارپر تأکید کرد: «تب طلای یائسگی به این دلیل وجود دارد که شرکتها این مرحله را بازاری سودآور میبینند»
محققان در حال توسعه برنامه آموزشی برای آمادهسازی زنان قبل از یائسگی و حمایت از علائم جسمی و روانی این دوره هستند.