قربانیان رسوایی پست بریتانیا: نمایشگاه موزه یک حرکت تبلیغاتی است
قربانیان رسوایی هورایزون پست بریتانیا برنامههای موزه پست برای برگزاری نمایشگاهی درباره این رسوایی را محکوم کرده و آن را یک حرکت تبلیغاتی میدانند. بسیاری از قربانیان به دلیل ارتباط مالی موزه با شرکت پست، به این طرح اعتماد ندارند.

رسوایی پست بریتانیا و مخالفت قربانیان با نمایشگاه موزه
قربانیان رسوایی هورایزون پست بریتانیا به شدت با برنامههای موزه پست برای برگزاری نمایشگاهی درباره این رسوایی مخالفت کرده و آن را یک حرکت تبلیغاتی میدانند. این نمایشگاه بخشی از پروژه میراث بازپرسانی است که هدف آن یادبود تاثیرات مخرب این رسوایی است.
- کیتی باروز، دختر یکی از قربانیان، گفت که در جلسه موزه «عمیقاً آسیب دیده» و احساس «اجبار» کرده است
- نیکولا آرچ، یکی دیگر از قربانیان، به ارتباط مالی موزه با شرکت پست اشاره کرده و گفت: «تا زمانی که پول از پست میگیرند، اعتماد ما را جلب نخواهند کرد»
- قربانیان از نزدیکی موزه به مقر اصلی پست در مونت پلزنت ابراز ناراحتی کردند
کیتی باروز: «مثل خیانت به مردم احساس کردم. اینطور تنظیم شده بود که انگار قبلاً توافق شده است» آلستدیر براون: «هیچ یک از نمایندگان مدیران پست این را درخواست نکرده بودند. این مستقیماً از سوی بازپرسان آمده بود»
بازپرسان ادعا میکنند که این ایده از طریق گروه متمرکز مدیران پست مطرح شده، اما قربانیان معتقدند این طرح اعتماد آنان را جلب نخواهد کرد.




