اطلاعات جدیدی از بازی Saros منتشر شد
واکنشهای تیم سازنده به آخرین تریلر بازی Saros که ادامهای بر Returnal محسوب میشود و نوآوریهای قابل توجهی در گیمپلی و جلوههای بصری ارائه میدهد.

اطلاعات جدید بازی Saros منتشر شد
تیم سازنده بازی Saros از استودیوی Housemarque در واکنش به آخرین تریلر این بازی تأکید کردند که این اثر ادامهای روشن بر Returnal است اما عناصر روگلایک بیشتری دارد. نوآوریهای Saros تنها به گیمپلی محدود نمیشود و هر سیستم، جلوه بصری و الگوی شلیک گلوله بازتابی از تمرکز تیم بر پیشبرد تجربه بازی است.
- سبک بصری بازی ترکیبی از نئوکلاسیسیسم و فوتوریسم ایتالیایی توصیف شده است
- شخصیت اصلی آرجون دوراج مجهز به سپر Soltari با قابلیت جذب گلولهها است
- سیستمهای چندلایه ذرات پویا و نورپردازی واکنشی بهبود یافتهاند
- فناوری tentacle با ترکیب انیمیشن دستی و سیستمهای رویهای بازگشته است
- بازی در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۶ برای پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد
کارگردان هنری سیمونه سیلوستری: "هدف از هندسه بیگانه کشاندن مخاطب به عمق جهان بازی است" طراح ارشد آببه تیناری: "سپـر Soltari امکان خلق استراتژیهای کاملا تازه را فراهم میکند"
این بازی با تمرکز بر تجربه بصری غنی و گیمپلی نوآورانه، وعدهدهنده تجربهای منحصربهفرد برای علاقهمندان به ژانر اکشن-ماجراجویی است.
