گیمپلی جدید The Blood of Dawnwalker تفاوت ماموریتهای شب و روز را نشان میدهد
دومین نمایش گیمپلی بازی The Blood of Dawnwalker توسط استودیوی Rebel Wolves منتشر شد که تفاوتهای بین انجام ماموریتها در حالت روز (انسانی) و شب (خونآشامی) را به نمایش میگذارد.

گیمپلی جدید The Blood of Dawnwalker
بازی The Blood of Dawnwalker که توسط استودیوی Rebel Wolves در حال توسعه است، دومین نمایش گیمپلی خود را منتشر کرده که بر روی تفاوتهای اساسی بین انجام ماموریتها در حالت روز و شب تمرکز دارد. این بازی نقشآفرینی فانتزی تاریک با محوریت خونآشامها قرار است در سال ۲۰۲۶ برای پلتفرمهای ایکسباکس سری ایکس و اس، پلیاستیشن ۵ و پیسی منتشر شود.
- ماموریت روز: در قالب انسانی با انجام ماموریت برای کشیش و یافتن اشیاء
- ماموریت شب: در قالب خونآشام با توانایی Shadow Step برای نفوذ مستقیم
- سیستم دوربین جدید: امکان تنظیم جداگانه برای مبارزه و جستجو
- منوی تواناییها: دیگر بازی را متوقف نمیکند بلکه سرعت را کاهش میدهد
- دشمنان: موجوداتی مانند Murohn و Mihai قدیس حامی کلیسا
"بازیکنان میتوانند در طول روز در قالب انسانی وارد شوند اما باید قبل از آن ماموریتی برای کشیش انجام دهند"
"راه دیگر انجام ماموریت در شب و در قالب خونآشام است که خطرات خاص خود را دارد"
این نمایش گیمپلی بهبودهای قابل توجهی در سیستم مبارزه و گیمپلی غیرخطی بازی نشان میدهد که نویدبخش یک تجربه نقشآفرینی عمیق و پویا است.



