فیصله ماجرای کپیرایت هنرمند طراحی بصری بازی Marathon
مسئله کپیرایت میان هنرمند Antireal و شرکت بانجی پس از حدود هفت ماه با رضایت طرفین حل شد. این هنرمند ادعا کرده بود آثارش بدون اجازه در بازی Marathon استفاده شده است.

حل مسئله کپیرایت هنرمند بازی Marathon
ماجرای استفاده غیرمجاز از آثار Antireal هنرمند طراحی بصری بازی Marathon توسط شرکت بانجی پس از حدود هفت ماه به پایان رسید. این هنرمند امروز در شبکه اجتماعی توییر اعلام کرد که مسئله هنری بازی ماراتن میان بانجی و سونی اینتراکتیو به رضایت او حل شده است.
- هنرمند ادعا کرده بود آثارش به عنوان تکسچر در پلیتست بازی ماراتن بدون اجازه استفاده شده است
- بانجی تقصیر را متوجه یکی از هنرمندان سابق دانست که یک «شیت تکسچر» را تحویل داده بود
- این اولین بار نیست که بانجی با چنین مسائلی مواجه میشود
بانجی تایید کرد که آثار آنتیریل بدون اجازه مورد استفاده قرار گرفتهاند آنتیریل گفت: کار من به اندازهی کافی خوب بود که بدون پرداخت یا قید نام من، ایدهها و آثارم را وارد بازیشان کنند
با توجه به بیانیه کوتاه و رسمی منتشر شده، میتوان حدس زد که حل این موضوع شامل مذاکرات حقوقی و پرداخت خسارتی قابل توجه بوده است.



