کارگردان Resident Evil Requiem گیمپلی بازی را به Revelations تشبیه کرد
کارگردان بازی Resident Evil Requiem جزئیات جدیدی درباره ساختار گیمپلی و تقسیم مساوی بخشهای قابل بازی لیان و گریس ارائه داد. او شباهت روایت این بازی را با Resident Evil Revelations تأیید کرد.

مقایسه گیمپلی Resident Evil Requiem با Revelations
کارگردان بازی Resident Evil Requiem، آکیفومی ناکانیشی، در مصاحبهای جدید جزئیات مهمی درباره ساختار گیمپلی این بازی افشا کرد. او تأکید کرد که بخشهای قابل بازی شخصیتهای لیان کندی و گریس تقریبا بهصورت مساوی تقسیم شدهاند و ساختار روایت بازی شباهت زیادی به Resident Evil Revelations دارد.
- بخشهای لیان روی اکشن شدید و هیجان متمرکز است
- مراحل گریس بر ترس و اتمسفر سنگین بنا شدهاند
- تفاوت تجربه دو شخصیت بسیار محسوس خواهد بود
- سازندگان ساختار بازی را “بهصورت آگاهانه مبتنی بر ترس” طراحی کردهاند
- جابهجایی بین شخصیتها مانند “پریدن در آب سرد پس از حمام داغ” است
ناکانیشی گفت: “در بخش گیمپلی، قسمتهای قابل بازی شخصیتهای گریس و لیان تقریبا به طور مساوی تقسیم شدهاند.” او همچنین تأکید کرد: “بازیکنان با هر سوئیچ بین شخصیتها، گویی وارد یک بازی جدید با فضایی کاملا متفاوت میشوند.”
این رویکرد نوآورانه تضمین میکند که طرفداران سری Resident Evil تجربهای متنوع و به یاد ماندنی در انتظارشان خواهد بود.




