تاد هاوارد: توسعه بازی The Elder Scrolls 6 با نظم مشخصی در جریان است
تاد هاوارد، مدیر خلاق بتسدا، تأکید کرد که توسعه The Elder Scrolls 6 با کیفیت بالا در اولویت قرار دارد و تیم توسعه بر این پروژه متمرکز شده است.

توسعه The Elder Scrolls 6 با تمرکز بر کیفیت
تاد هاوارد، مدیر خلاق استودیو بتسدا، در گفتوگویی جدید اعلام کرد که مراحل ساخت بازی The Elder Scrolls 6 به خوبی پیش میرود. او تأکید کرد که اکثر اعضای استودیو در حال حاضر بر روی این پروژه کار میکنند و کیفیت محصول نهایی از اهمیت بالایی برخوردار است. هاوارد اشاره کرد که فرایندهای طولانی پیشتولید به عنوان بخشی از استراتژی استودیو برای اطمینان از کیفیت نهایی بازی به کار میروند.
- تمرکز اصلی بتسدا بر توسعه The Elder Scrolls 6 پس از عرضه Starfield
- تأکید بر کیفیت بالا به جای انتشار سریع بازی
- استفاده از فرایندهای پیشتولید برای تضمین کیفیت نهایی
- همکاری اعضای تیم توسعه به صورت همزمان بر روی پروژههای مختلف
- انتظارات بالا از طرف طرفداران پس از تجربه بازیهای قبلی
امیل پالیارولو، طراح ارشد بتسدا: “تاخیر موقتی است اما کیفیت پایین میتواند تا همیشه پدیدار بماند.”
آنجلا براودر، مدیر استودیو: “بازی الدر اسکرولز ۶ مجموعهای بینهایت از فرصتهاست که هم برای ما سازندگان و هم برای طرفداران هیجانانگیز است.”
پس از تجربه Starfield که نتوانست انتظارات را برآورده کند، بتسدا با دقت بیشتری بر توسعه The Elder Scrolls 6 متمرکز شده است. طرفداران امیدوارند که این بار بازی با کیفیتی ماندگار و قابل قبول عرضه شود.




