ناتی داگ کارمندان را به اضافهکاری اجباری برای بازی Intergalactic وادار کرده است
استودیو ناتی داگ کارکنان خود را به اضافهکاری اجباری تا ۶۰ ساعت در هفته برای تکمیل دمو بازی Intergalactic مجبور کرده است. این فشار کاری با ارزیابی قریبالوقوع سونی از پیشرفت پروژه مرتبط است.

شرایط کاری سخت در ناتی داگ برای بازی Intergalactic
استودیو ناتی داگ، توسعهدهنده انحصاری پلیاستیشن، کارمندان خود را به اضافهکاری اجباری وادار کرده تا دمو بازی Intergalactic: The Heretic Prophet را برای ارزیابی سونی آماده کنند. بر اساس گزارش بلومبرگ، این دوره اضافهکاری که از اکتبر آغاز شده، کارکنان را ملزم به حضور پنج روزه در هفته و ۸ تا ۶۰ ساعت کار اضافی کرده است.
- فشار زمانی: پروژه چندین مهلت را از دست داده و سونی بهزودی پیشرفت را بررسی میکند
- تأثیر بر زندگی: برنامههای مراقبت از کودکان و حیوانات خانگی کارمندان مختل شده است
- بازگشت به حالت عادی: مدیریت承诺 از ژانویه ۲۰۲۵ حضور به سه روز در هفته کاهش مییابد
“مدیران از کارکنان خواستهاند دستکم هشت ساعت اضافهکاری در هفته انجام دهند که میتواند تا ۶۰ ساعت برسد.”
“برخی کارمندان نگرانند که فشار کاری در مراحل بعدی توسعه با شدت بیشتری بازگردد.”
این اولین بار نیست که ناتی داگ به دلیل شرایط کاری سخت مورد انتقاد قرار میگیرد؛ پیش از این در توسعه The Last of Us Part 2 نیز چنین مسائلی گزارش شده بود. بازی Intergalactic که قرار است در میانه ۲۰۲۷ منتشر شود، توجه جامعه بازیسازی را به تعادل بین سلامت کارکنان و فشارهای توسعه جلب کرده است.



