همکاری یوبیسافت و نینتندو برای ارتقای پشتیبانی VRR در سوییچ ۲
یوبیسافت اعلام کرد که با نینتندو برای بهبود فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) در کنسول سوییچ ۲ همکاری نزدیکی دارد. این شرکت تکنیکهای اختصاصی خود را برای بازیهای Assassin’s Creed Shadows و Star Wars Outlaws معرفی کرده است.
همکاری یوبیسافت و نینتندو برای ارتقای VRR
یوبیسافت همکاری نزدیک با نینتندو برای بهبود پشتیبانی VRR در کنسول سوییچ ۲ را تأیید کرده است. این شرکت پیشتر درباره فعالسازی این فناوری در بازی Assassin’s Creed Shadows توضیح داده بود اما اکنون جزییات فنی بیشتری ارائه کرده است. دو بازی Assassin’s Creed Shadows و Star Wars Outlaws از روش مشابهی برای بهرهبرداری از قابلیت VRR حتی در نرخهای پایینتر از ۴۰ هرتز استفاده میکنند.
- استفاده از الگوریتم اختصاصی برای نمایش هر فریم دوبار در میانه و انتهای فریم
- حفظ روان بودن تصویر با خروجی ۶۰ هرتز
- ادغام این فناوری در موتور Anvil برای بازیهای آینده
- امکان استفاده در نسخه جدید Assassin’s Creed 4: Black Flag Resynced
- تمرکز فعلی بر بهبود تجربه بازی در پلتفرمهای موجود
“همکاری با نینتندو برای ارتقای VRR ادامه دارد و قرار است در آینده شاهد پیشرفتهای بیشتر باشیم.” “این تصمیم دائمی نیست و احتمال عرضه بازی روی کنسول نینتندو را رد نکرد.” - الکساندر کارپازیس
براساس گزارش مالی اخیر، بازی Assassin’s Creed Shadows عملکردی فراتر از انتظار داشته و از بهروزرسانیهای پس از عرضه سود برده است.

